Nastavení

Centrum nápovědy Profi Účtenky

Nastavení účtenek

V této sekci vyplníte údaje, které budou na účtenkách.

Číslo účtenky – slouží ke změně čísla účtenky. Od nového roku si například můžete nastavit pořadové číslo účtenky opět od 000001. Pro potvrzení nastavení je třeba vystavit účtenku.

Použít rok v prefixu účtenky – Pokud využijte tuto volbu, pořadové číslo účtenky bude začínat aktuálním rokem, např. 20170000001.

Prefix čísla účtenky – Číslo vaší účtenky nemusí začínat pouze aktuálním rokem (viz předchozí volba).

Do označení si můžete doplnit i libovolná písmena. Pokud například evidujete z více zařízení, můžete si nastavit prefix “POKL2”. Hned budete z čísla dokladu vědět, že jste ho vystavili na pokladně č. 2. Účtenka pak bude mít číslo 2017POKL20000001. Prefix – tedy rok a text před pořadovým číslem účtenky – nemusíte uvádět. Pokud si ho nenastavíte, účtenka bude označená pouze číselnou řadou, např. 0000001.

Aktuální číslo účtenky – slouží ke změně aktuálního čísla. zde můžete například nastavit od nového roku aktuální číslo účtenky 1. Pro potvrzení je potřeba provést vystavení jedné účtenky.

Záhlaví prodejky – Zde uvedete název, který se bude tisknout na záhlaví dokladu – např. úhrada za fakturu nebo prodejka.

Zápatí prodejky (poznámka) – Na tomto místě můžete doplnit libovolný text, který se vytiskne v zápatí účtenky. Dobrou volbou je například vaše otevírací doba.

Tisknout kopii – Pokud tuto možnost povolíte, po každém vystavení účtenky se vás aplikace zeptá, jestli chcete vytisknout její kopii.

Výchozí akce – Zde si zvolíte, jaká akce se má automaticky provést po uzavření účtu. Na výběr máte tisk účtenky nebo její odeslání do e-mailu, přes SMS, na WhatsApp, Viber a další. Pokud zvolíte “Zeptat se”, po uzavření účtu se vám zobrazí nabídka, ze které si další akci vyberete.

Nápověda Profi Účtenky

Řešení potíží

Nenašli jste odpověď?