Dotypay
Pokud lidé platí kartou, utratí o 12–18 % víc, než kdyby platili v hotovosti. Využijte toho a nastartujte své podnikání s pokladnou Dotypay s integrovaným platebním terminálem a nízkými transakčními poplatky.
Dotypay jako jediné zařízení na českém trhu kombinuje tyto 3 části ve skutečně malém přístroji, který se dobře drží v ruce.
Dotypay dostanete už s nainstalovanou aplikací Profi Účtenka.
Zboží namarkujete pomocí numerické klávesnice nebo pomocí ceníku.
V ceníku si uložíte položky, vyhledáváte v nich a zboží můžete i řadit.
Po stisknutí tlačítka Platba zvolíte, jestli zákazník platí v hotovosti nebo kartou.
Díky pronájmu si můžete Dotypay dovolit i bez velké počáteční investice. Každý měsíc platíte pouze pravidelný poplatek. Smlouvu uzavíráte na 2 roky.
Dotykovou pokladnu s platebním terminálem si můžete koupit jednorázově. Dopravu od nás máte zdarma. Záruka na zařízení je 2 roky.
Dotypay nezávazně poptáte přes e-shop nebo můžete zavolat na 800 776 776 (v automatu se nechte přesměrovat na pokladní systémy) či nám napište na profiuctenka@seyfor.com.
Kontaktujeme vás a zjistíme, jaký očekáváte měsíční obrat z plateb kartou a jaké jsou minimální, průměrné a maximální platby kartou zákazníků.
Na základě těchto informací vám zpracujeme nabídku, ve které najdete detailní rozpis poplatků za různé typy karet.
Jestliže s nabídkou souhlasíte, v našem internetovém portále Dotypay vám vytvoříme návrh smlouvy o provozu platebního terminálu. Pokud si zařízení kupujete, v tomto kroku vám také vystavíme fakturu.
Návrh smlouvy si stáhnete z portálu, vytisknete ho a podepíšete. Dokument naskenujete spolu se svým občanským průkazem. Tyto materiály nám odešlete a přiložte i výpis z účtu, na který chcete posílat peníze z plateb kartou. (Výhodou je, že si nemusíte zakládat nový účet, ale využijete svůj stávající podnikatelský či soukromý účet u některé z bank, které působí v České republice).
Návrh smlouvy předáme firmě SIA Slovakia, s.r.o., která zajišťuje propojení mezi karetními společnostmi a bankami. Ta má na schválení 14–21 dní.
Jakmile SIA Slovakia dokumenty schválí, smlouva je uzavřená.
Pokud si pokladnu kupujete, obratem vám ji pošleme.
V případě, že si vyberte měsíční pronájem, podepíšeme smlouvu o podnikatelském pronájmu movité věci. Poté vám doručíme Dotypay.
Dotyková pokladna vám přijde už s nainstalovanou Profi Účtenkou. Takže neřešíte stahování aplikace nebo propojením s tiskárnou.
Do Profi Účtenky vložíte své identifikační údaje a přes portál Dotypay nahrajete certifikát.
V pokladně si vytvoříte svůj ceník. Pokud používáte iDoklad, spárujete si ho s Profi Účtenkou a ceník si z něj přetáhnete.
Pokud máte zájem, můžete si nastavení Profi Účtenky a zprovoznění pokladny Dotypay za 1 190 Kč bez DPH objednat u nás.
Následně už Dotypay nasadíte do ostrého provozu.