Práce s Adresářem

V Adresáři si můžete vytvářet seznam zákazníků, se kterými spolupracujete a kteří od Vás odebírají zboží nebo služby. Adresa zákazníka se tiskne na účtence s informací o zákazníkovi/odběrateli.

Pro přidání nového záznamu do Adresáře klikněte na úvodní obrazovce Profi Účtenky na oranžové tlačítko „Adresář“. Následně klikněte na tlačítko „Přidat“ v pravé části obrazovky. Otevře se Vám okno, ve kterém vyplňte údaje o zákazníkovi. Údaje můžete vyplnit ručně nebo si můžete načíst údaje automaticky z ARESu. V tomto případě stačí vyplnit IČ a kliknout na zelené tlačítko ARES.

Zákazníkovi můžete také přiřadit procentuální slevu, o kterou se automaticky poníží hodnota celého dokladu v případě, že přidáte zákazníka do dokladu.

Údaje o zákazníkovi můžete navíc rozšířit o další informace pomocí volby „zobrazit více“ v pravé části obrazovky. Zadat můžete DIČ, ulice, město, PSČ, e-mail a telefon.

Potřebujete poradit?

Zavolejte na 549 522 520 nebo napište na profiuctenka@seyfor.com.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, napište nám pomocí kontaktního formuláře níže
nebo zavolejte na číslo +420 549 522 520 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

* vyplnění těchto údajů je povinné.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

Stáhněte si Profi Účtenku zdarma do svého mobilu nebo tabletu

+420

Odesláním telefonního čísla nám udělujete souhlas s jeho použitím podle našich Zásad.