V Adresáři si můžete vytvářet seznam zákazníků, se kterými spolupracujete a kteří od Vás odebírají zboží nebo služby. Adresa zákazníka se tiskne na účtence s informací o zákazníkovi/odběrateli.
Pro přidání nového záznamu do Adresáře klikněte na úvodní obrazovce Profi Účtenky na oranžové tlačítko „Adresář“. Následně klikněte na tlačítko „Přidat“ v pravé části obrazovky. Otevře se Vám okno, ve kterém vyplňte údaje o zákazníkovi. Údaje můžete vyplnit ručně nebo si můžete načíst údaje automaticky z ARESu. V tomto případě stačí vyplnit IČ a kliknout na zelené tlačítko ARES.
Zákazníkovi můžete také přiřadit procentuální slevu, o kterou se automaticky poníží hodnota celého dokladu v případě, že přidáte zákazníka do dokladu.
Údaje o zákazníkovi můžete navíc rozšířit o další informace pomocí volby „zobrazit více“ v pravé části obrazovky. Zadat můžete DIČ, ulice, město, PSČ, e-mail a telefon.