Jak začít

Před samotným prodejem bude potřeba Profi Účtenku nastavit. Pro zahájení prodeje bude nutné nejprve:

  1. vyplnit údaje o firmě,
  2. připojit k Profi Účtence tiskárnu, abyste mohli tisknout doklady,
  3. vytvořit si položky zboží v ceníku, které budete markovat na doklad.

Po nastavení Profi Účtenky se seznamte s jejím prostředím hlavní obrazovky, kde budete markovat položky a vytvářet účtenky.

Na hlavní obrazovce Profi Účtenky můžete provádět řadu dalších úkonů jako např.: založit si položky, které prodáváte do Ceníku, založit si Adresář, účtovat pomocí PLU (číselný kód zboží), vytvořit Vratku apod.

Potřebujete poradit?

Zavolejte na 549 522 520 nebo napište na profiuctenka@seyfor.com.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, napište nám pomocí kontaktního formuláře níže
nebo zavolejte na číslo +420 549 522 520 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

* vyplnění těchto údajů je povinné.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

Stáhněte si Profi Účtenku zdarma do svého mobilu nebo tabletu

+420

Odesláním telefonního čísla nám udělujete souhlas s jeho použitím podle našich Zásad.