Profi Účtenku lze propojit s tiskárnami dle tabulky níže. Všechny tyto tiskárny jsou s Profi Účtenkou testovány a plně funkční. Z toho důvodu Vám doporučujeme k Profi Účtence zakoupit jednu z těchto doporučených tiskáren.
Systém | Bluetooth | Wi-Fi | USB |
---|---|---|---|
Android 5.1 a vyšší | Epson TM-P20 Cashino PTP-II/BT Rongta RPP200 BT | OKPRINT 300 | |
Windows 10 | Cashino PTP-II/BT Epson TM-P20 Rongta RPP200 BT | OKPRINT 300 | OKPRINT 300 OKPRINT 058 |
iOS 10 a vyšší | Epson TM-P20 Cashino PTP-II/BT24 Rongta RPP200 BT | OKPRINT 300 |
K Profi Účtence můžete připojit i další tiskárny, které podporují standard ESC/P. Vzhledem k rozsáhlému sortimentu tiskáren na trhu nejsme schopni garantovat bezchybnou funkčnost jiných než ověřených tiskáren.
Pravděpodobně se jedná o nekompatibilní tiskárnu. V případě, že se Vám nepodaří tiskárnu s Profi Účtenkou propojit, doporučujeme vybrat si z námi doporučovaných ověřených tiskáren. Najdete je zde. Koupit si je můžete na našem e-shopu profipokladny.cz.
Z Profi Účtenky je možné vytisknout uzávěrku za jakékoliv zvolené období. Volbu Uzávěrky najdete v nastavení aplikace na záložce Doklady v dolní části.
Klikněte na tlačítko “Uzávěrky” a zvolte si, zda chcete tisknout běžnou nebo položkovou uzávěrku. Následně si vyberte období (od-do), za které chcete uzávěrku vytvořit.
Doporučujeme Vám pořídit si jednu z ověřených tiskáren z tabulky níže:
Systém | Bluetooth | Wi-Fi |
---|---|---|
iOS 10 a vyšší | Epson TM-P20 Cashino PTP-II/BT24 Rongta RPP200 BT | OKPRINT 300 |
Některé verze systému iOS nemusí v nastavení bluetooth pro spárování zařízení tiskárnu najít. Přejděte tedy rovnou do nastavení Profi Účtenky a na záložce „Zařízení“ zvolte možnost „Přidat tiskárnu“, vyberte typ připojení „Bluetooth“ a v seznamu zařízení pro přidání by již měla být tiskárna vidět pod označením PTP-II.
Kopii účtenky si tisknout nemusíte. Můžete si ji tisknout pro vlastní potřebu, abyste měli přehled o prodejích nebo účtenky tímto způsobem zálohovat.
Pozn.: Doporučujeme Vám Profi Účtenku propojit s naším on-line fakturačním systémem iDoklad, kam se Vám mohou účtenky zálohovat automaticky ihned při jejich vystavení.
V případě, že Profi Účtenku využíváte na Vašem počítači s Windows 10, můžete vytisknou účtenku i uzávěrku na kancelářské tiskárně. V nastavení aplikace v sekci “Zařízení” si přidejte tiskárnu “Místní zařízení”. Doklady se budou tisknout a kancelářské tiskárně.
V případě, že vám Profi Účtenka píše chybovou hlášku „Chyba při připojování k tiskárně“, spusťte příkazový řádek jako Administrátor (přes pravé tlačítko a možnost „Spustit jako správce“) a do konzoly poté vložte následující příkaz:
CheckNetIsolation.exe LoopbackExempt -a -p=S-1-15-2-3704749111-3659277141-1453777083-4157357009-2376720112-2193364102-1592817420
a potvrďte klávesou ENTER. Po dalším spuštění aplikace by se měla tiskárna připojit.
Pokud je síť špatně nastavená, tiskárnu resetujte. Sundejte z ní ve spodní části kryt a uvidíte konfigurační switche. Osmým portem resetujete tiskárnu. Víc informací najdete v první části vytištěného self testu. V něm je popsáno, co jednotlivé switche znamenají a v jaké pozici jsou aktivní.
Zkuste změnit síťový profil Vašeho připojení k internetu na „Veřejný“, postup naleznete zde.