FAQ – Tiskárny

Chyba při připojování k USB tiskárně

V případě, že vám Profi Účtenka píše chybovou hlášku „Chyba při připojování k tiskárně“, spusťte příkazový řádek jako Administrátor (přes pravé tlačítko a možnost „Spustit jako správce“) a do konzoly poté vložte následující příkaz:

CheckNetIsolation.exe LoopbackExempt -a -p=S-1-15-2-3704749111-3659277141-1453777083-4157357009-2376720112-2193364102-1592817420

a potvrďte klávesou ENTER. Po dalším spuštění aplikace by se měla tiskárna připojit.

Resetování tiskárny OKprint

Pokud je síť špatně nastavená, tiskárnu resetujte. Sundejte z ní ve spodní části kryt a uvidíte konfigurační switche. Osmým portem resetujete tiskárnu. Víc informací najdete v první části vytištěného self testu. V něm je popsáno, co jednotlivé switche znamenají a v jaké pozici jsou aktivní.

Síťová tiskárna hlásí „Nepřipojeno“, ale z Windows tiskne

Zkuste změnit síťový profil Vašeho připojení k internetu na „Veřejný“, postup naleznete zde.

Systém iOS nevidí bluetooth tiskárnu Cashino PTP-II BT24

Některé verze systému iOS nemusí v nastavení bluetooth pro spárování zařízení tiskárnu najít. Přejděte tedy rovnou do nastavení Profi Účtenky a na záložce „Zařízení“ zvolte možnost „Přidat tiskárnu“, vyberte typ připojení „Bluetooth“ a v seznamu zařízení pro přidání by již měla být tiskárna vidět pod označením PTP-II.

Potřebujete poradit?

Zavolejte na 800 776 776 nebo napište na profiuctenka@solitea.cz.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, napište nám pomocí kontaktního formuláře níže
nebo zavolejte na číslo +420 549 522 520 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

* vyplnění těchto údajů je povinné.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

Stáhněte si Profi Účtenku zdarma do svého mobilu nebo tabletu

Neplaťte za EET aplikace a raději zkuste bezplatnou Profi Účtenku.

+420

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů a licenčními podmínkami aplikace.