Skrýt menu
Skrýt formulář

FAQ – Tiskárny

Profi Účtenku lze propojit s tiskárnami dle tabulky níže. Všechny tyto tiskárny jsou s Profi Účtenkou testovány a plně funkční. Z toho důvodu Vám doporučujeme k Profi Účtence zakoupit jednu z těchto doporučených tiskáren.

SystémBluetoothWi-FiUSB
Android 5.1 a vyššíEpson TM-P20
Cashino PTP-II/BT
Rongta RPP200 BT
OKPRINT 300 
Windows 10Cashino PTP-II/BT
Epson TM-P20
Rongta RPP200 BT
OKPRINT 300OKPRINT 300
OKPRINT 058
iOS 10 a vyššíEpson TM-P20
Cashino PTP-II/BT24
Rongta RPP200 BT
OKPRINT 300 

K Profi Účtence můžete připojit i další tiskárny, které podporují standard ESC/P. Vzhledem k rozsáhlému sortimentu tiskáren na trhu nejsme schopni garantovat bezchybnou funkčnost jiných než ověřených tiskáren.

Pravděpodobně se jedná o nekompatibilní tiskárnu. V případě, že se Vám nepodaří tiskárnu s Profi Účtenkou propojit, doporučujeme vybrat si z námi doporučovaných ověřených tiskáren. Najdete je zde. Koupit si je můžete na našem e-shopu profipokladny.cz.

Z Profi Účtenky je možné vytisknout uzávěrku za jakékoliv zvolené období. Volbu Uzávěrky najdete v nastavení aplikace na záložce Doklady v dolní části.

Klikněte na tlačítko “Uzávěrky” a zvolte si, zda chcete tisknout běžnou nebo položkovou uzávěrku. Následně si vyberte období (od-do), za které chcete uzávěrku vytvořit.

Doporučujeme Vám pořídit si jednu z ověřených tiskáren z tabulky níže:

SystémBluetoothWi-Fi
iOS 10 a vyššíEpson TM-P20
Cashino PTP-II/BT24
Rongta RPP200 BT
OKPRINT 300

Některé verze systému iOS nemusí v nastavení bluetooth pro spárování zařízení tiskárnu najít. Přejděte tedy rovnou do nastavení Profi Účtenky a na záložce „Zařízení“ zvolte možnost „Přidat tiskárnu“, vyberte typ připojení „Bluetooth“ a v seznamu zařízení pro přidání by již měla být tiskárna vidět pod označením PTP-II.

Kopii účtenky si tisknout nemusíte. Můžete si ji tisknout pro vlastní potřebu, abyste měli přehled o prodejích nebo účtenky tímto způsobem zálohovat.

Pozn.: Doporučujeme Vám Profi Účtenku propojit s naším on-line fakturačním systémem iDoklad, kam se Vám mohou účtenky zálohovat automaticky ihned při jejich vystavení.

V případě, že Profi Účtenku využíváte na Vašem počítači s Windows 10, můžete vytisknou účtenku i uzávěrku na kancelářské tiskárně. V nastavení aplikace v sekci “Zařízení” si přidejte tiskárnu “Místní zařízení”. Doklady se budou tisknout a kancelářské tiskárně.

V případě, že vám Profi Účtenka píše chybovou hlášku „Chyba při připojování k tiskárně“, spusťte příkazový řádek jako Administrátor (přes pravé tlačítko a možnost „Spustit jako správce“) a do konzoly poté vložte následující příkaz:

CheckNetIsolation.exe LoopbackExempt -a -p=S-1-15-2-3704749111-3659277141-1453777083-4157357009-2376720112-2193364102-1592817420

a potvrďte klávesou ENTER. Po dalším spuštění aplikace by se měla tiskárna připojit.

Pokud je síť špatně nastavená, tiskárnu resetujte. Sundejte z ní ve spodní části kryt a uvidíte konfigurační switche. Osmým portem resetujete tiskárnu. Víc informací najdete v první části vytištěného self testu. V něm je popsáno, co jednotlivé switche znamenají a v jaké pozici jsou aktivní.

Zkuste změnit síťový profil Vašeho připojení k internetu na „Veřejný“, postup naleznete zde.

Potřebujete poradit?

Zavolejte na 800 776 776 nebo napište na profiuctenka@solitea.cz.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, napište nám pomocí kontaktního formuláře níže
nebo zavolejte na číslo +420 549 522 520 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

* vyplnění těchto údajů je povinné.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

Stáhněte si Profi Účtenku zdarma do svého mobilu nebo tabletu

Neplaťte za EET aplikace a raději zkuste bezplatnou Profi Účtenku.
+420

Odesláním telefonního čísla nám udělujete souhlas s jeho použitím podle našich Zásad.