Aktualizace Profiúčtenku na novou verzi (iPhone)

Pokud používáte zařízení iPhone, připravili jsme pro vás krátký návod na aktualizaci Profiúčtenky na nejnovější verzi. Tento proces je potřeba absolvovat z důvodu změny bezpečnostních certifikátů. Díky tomuto procesu budeme schopni přenést všechna nastavení i účtenek do aktuální verze bez jakýchkoli komplikací.

Po otevření aplikace vás Profiúčtenka vyzve k její aktualizaci. Stáhněte si z obchodu novou verzi. V telefonu budete mít v tuto chvíli dvě aplikace Profiúčtenky, nemusíte mít obavy, ikona staré verze vám zešedne a bude proto jasné, která z nich je nová a která stará.

1. V prvním kroku je potřeba spustit novou aplikaci, která vás vyzve na spuštění původní aplikace.

2. Následně otevřete původní aplikaci. Pro úspěšný přesun dat nezavírejte ani jednu z aplikaci, ale dvojklikem na tlačítko plochy nebo přejetím prstem odspodu doprostřed obrazovky (na iPhonu X a novějším) vstupte do přepínače aplikací a z aktivních aplikací vyberte novou aplikaci Profiúčtenky a vraťte se do ní.

3. Na obrazovce uvidíte zprávu „Migrace dat byla úspěšně dokončena“, klikněte na tlačítko Dokončit a počkejte, než systém dokončí kopírování Vašich starých dokladů a nastavení, tato akce může trvat i několik minut. Po skončení Vás aplikace informuje o úspěšném přesunu dat. Nyní máte všechna Vaše stará data přesunuta do nové verze Profiúčtenky a můžete ji používat.

Starou verzi (se zašedlou ikonou) teď můžete smazat, už ji dál nebudete potřebovat. Pro jednoduchost jsme pro vás připravili i krátký videonávod, na který se můžete podívat.