Bez elektroniky si dnes neumíme náš život představit. Je však důležité myslet na to, že jak rychle dokážeme elektronická data získat, stejně rychle o ně můžeme přijít. Proto je vždy dobré zálohovat.
Jednou z příčin ztráty dat může být krádež vašeho mobilu. Například se otočíte pro zboží a v nestřežené chvílí vám někdo odcizí tablet nebo mobil, na kterém evidujete. Kromě toho, že svůj přístroj už pravděpodobně nikdy neuvidíte, jste zároveň přišli o všechna data o vašich tržbách.
Propojte Profi Účtenku s iDokladem
1. Pokud ještě nemáte účet v iDokladu, založte si ho.
2. V nastavení iDokladu otevřete kartu EET.
• Na záložce Režim EET vyplňte, zde evidujete v běžném nebo zjednodušeném režimu.
• Vyplňte své DIČ ve formátu CZ123456789.
3. Poté přejděte na záložku Pokladní prodejní zařízení a zvolte Vybrat nová.
• V dialogovém okně vyberte typ Externí pokladní zařízení.
• V poli Pokladna zvolte, jestli se jedná o hlavní nebo vedlejší pokladnu.
• Vyplňte pole Popis a Označení pro identifikaci.
4. Otevřete si záložku Provozovna a vyberte některou ze stávajících nebo založte novou.
• Vyplňte pole Popis a Označení pro identifikaci.
• Uveďte adresu provozovny.
5. V posledním kroku vložte svůj EET certifikát. Může to být ten stejný, který už používáte v Profi Účtence. Zadejte heslo k certifikátu a stiskněte tlačítko Uložit.
6. Ze seznamu pokladních zařízení vyberte, které chcete spárovat s Profi Účtenkou. V pravé části klikněte na tlačítko Upravit.
7. V dialogovém oknu klikněte na Generovat PIN.
8. Nyní spusťte aplikaci Profi Účtenka.
• V pravém horním rohu si otevřete Nastavení.
• Vyberte záložku iDoklad.
• Do pole PIN přepište PIN, který vám vygeneroval iDoklad. V kódu rozlišujte velká a malá písmena.
• Klikněte na tlačítko Spárovat.
• Na přepínači nastavte polohu Odeslat do iDokladu. Od této chvíle se vaše doklady z Profi Účtenky automaticky zálohují do iDokladu.