Nastavení EET

Nastavení EET v Profi Účtence

V Profi Účtence tlačítkem  vpravo nahoře přejděte do nastavení. Otevřete si záložku EET a vyplňte všechny potřebné údaje.

DIČ uvádějte ve formátu CZ123456789. Pokud jste DIČ už vyplnili v záložce Firma, vyplní se automaticky i tady.

Zvolte Režim provozu pro evidování tržeb – Běžný nebo Zjednodušený

Vyplňte kolonku označení provozovny. Údaj po přihlášení najdete v administraci Daňového portálu na kartě Provozovny. Pokud máte provozovnu pouze jednu, má označení 11. Druhá provozovna má označení 21 atd.

Označení pokladny je název, které slouží k identifikaci pokladního místa. Může mít například tvar “0001” a generujete si ho sami. Název uvádějte bez diakritiky a speciálních znaků.

Přepínač přesuňte do polohy Zapnout EET. Přepínač se označí zelenou barvou a vaše účtenky se od této chvíle začnou odesílat na servery finanční správy.

Tlačítkem Test EET si otestujete, jestli EET funguje. Pokud se objeví nějaká závada, aplikace vám napíše důvod nefunkčnosti. Při řešení potíží Vám pomůže FAQ pod článkem.

Import certifikátu

Pomocí tlačítka Načíst certifikát importujete do aplikace EET certifikát (s koncovkou .p12). U zařízení na platformách Android a Windows se vám zobrazí možnost vybrat certifikát z úložiště zařízení. Pokud používáte iOS, ukáže se vám možnost importu z cloudu (iCloud, OneDrive atd.). Po úspěšném importu se zobrazí popisek Vybraný certifikát a pod ním se ukáže jeho označení. Pokud ho potřebujete smazat, klikněte na ikonu .

Dále zadejte heslo certifikátu, které jste si vytvořili při generování EET certifikátu v administraci na Daňovém portálu (heslo není totožné s heslem, které bylo součástí autentizačních údajů).

Řešení potíží

Zkontrolujte:

  • DIČ ve tvaru „CZ123456789“ (u neplátců DPH bývá DIČ rodné číslo, pole nesmí být prázdné nebo smyšlené)
  • Číslo provozovny (např. „11“ – jedná se o číslo přidělené na daňovém portálu EET v sekci Provozovny)
  • Označení pokladny (libovolné označení pokladny, pole nesmí být prázdné a nesmí obsahovat diakritiku a speciální znaky)
  • Heslo certifikátu (soukromý klíč, který jste si zadali při generování certifikátu).
  • Vybraný EET certifikát (musíte vidět soubor s koncovkou .p12)

Zapněte EET a vystavte účtenku na 1 Kč, následně zkontrolujte jaké kódy obsahuje:

  • BKP a FIK – správně nastaveno
  • BKP a PKP – chyba komunikace s EET serverem, zkontrolujte připojení k internetu a SSL certifikát
  • žádný kód – chybně zadané heslo nebo EET certifikát

Potřebujete poradit?

Zavolejte na 800 776 776 nebo napište na profiuctenka@solitea.cz.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, napište nám pomocí kontaktního formuláře níže
nebo zavolejte na číslo +420 549 522 520 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

Stáhněte si Profi Účtenku zdarma do svého mobilu nebo tabletu

Neplaťte za EET aplikace a raději zkuste bezplatnou Profi Účtenku.