FAQ – Elektronická Evidence Tržeb

Test spojení s EET serverem selhal

Zkontrolujte:

  1. DIČ ve tvaru „CZ123456789“ (u neplátců DPH bývá DIČ rodné číslo, pole nesmí být prázdné nebo smyšlené)
  2. Číslo provozovny (např. „11“ – jedná se o číslo přidělené na daňovém portálu EET v sekci Provozovny)
  3. Označení pokladny (libovolné označení pokladny, pole nesmí být prázdné a nesmí obsahovat diakritiku a speciální znaky)
  4. Heslo certifikátu (soukromý klíč, který jste si zadali při generování certifikátu)
  5. Vybraný EET certifikát (musíte vidět soubor s koncovkou .p12)

Test spojení selhal i po kontrole údajů

Zapněte EET a vystavte účtenku na 1 Kč, následně zkontrolujte, jaké kódy obsahuje:

    • BKP a FIK – správně nastaveno
    • BKP a PKP – chyba komunikace s EET serverem, zkontrolujte připojení k internetu a SSL certifikát
    • žádný kód – chybně zadané heslo nebo EET certifikát

Potřebujete poradit?

Zavolejte na 800 776 776 nebo napište na profiuctenka@solitea.cz.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, napište nám pomocí kontaktního formuláře níže
nebo zavolejte na číslo +420 549 522 520 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

* vyplnění těchto údajů je povinné.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

Stáhněte si Profi Účtenku zdarma do svého mobilu nebo tabletu

Neplaťte za EET aplikace a raději zkuste bezplatnou Profi Účtenku.

+420

Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů a licenčními podmínkami aplikace.