Skrýt menu
Skrýt formulář

FAQ – Elektronická Evidence Tržeb

Nelze. Nicméně pokud využíváte více provozoven a zařízení s Profi Účtenkou mezi nimi přenášíte, můžete si číslo provozovny ručně změnit v nastavení v sekci EET.

Funkci více IČ do Profi Účtenky připravujeme. V aktuální verzi 10.1x lze v Profi Účtence nastavit jedno IČ. Na aktuální stav ohledně více IČ Vám doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu na tel. 549 522 520.

V případě, že v jednom obchodním prostoru sídlí víc provozovatelů s různými IČ, může si každý z nich ve svém zařízení nainstalovat Profi Účtenku a společně si mohou zakoupit jednu tiskárnu, přes kterou budou tisknout účtenky.

Na instalaci certifikátu je důležité mít certifikát vygenerován (soubor s koncovkou .p12). Podrobné informace, jak certifikát získat, najdete zde. Jak certifikát vygenerovat potom zde. Následně certifikát přeneste do zařízení, ve kterém máte Profi Účtenku nainstalovanou – např. pomocí USB kabelu, přes e-mail, Bluetooth nebo cloudovou službu (iCloud, DropBox, OneDrive).

V nastavení Profi Účtenky následně na záložce EET vyplníte potřebné údaje: DIČ, Režim provozu, Číslo provozovny a Označení pokladny. Kliknete na Načíst certifikát a vyplníte heslo certifikátu.

EET aktivujete posunutím posuvníku EET zapnuto doprava. V levém horním rohu musí globus svítit zeleně. Stisknutím tlačítka “Test EET” si ověříte korektní funkčnost.

Funkčnost si ověříte pomocí tlačítka „Test EET“ v nastavení aplikace v sekci EET.

Pozn.: Globus v levém horním rohu aplikace také musí svítit zeleně.

Zkontrolujte:

1. DIČ ve tvaru „CZ123456789“ (u neplátců DPH bývá DIČ rodné číslo, pole nesmí být prázdné nebo smyšlené)

2. Číslo provozovny (např. „11“ – jedná se o číslo přidělené na daňovém portálu EET v sekci Provozovny)

3. Označení pokladny (libovolné označení pokladny, pole nesmí být prázdné a nesmí obsahovat diakritiku a speciální znaky)

4. Heslo certifikátu (soukromý klíč, který jste si zadali při generování certifikátu)

5. Vybraný EET certifikát (musíte vidět soubor s koncovkou .p12)

Zapněte EET a vystavte účtenku na 1 Kč, následně zkontrolujte, jaké kódy obsahuje:

BKP a FIK – správně nastaveno

BKP a PKP – chyba komunikace s EET serverem, zkontrolujte připojení k internetu a SSL certifikát

žádný kód – chybně zadané heslo nebo EET certifikát

Profi Účtenka nepodporuje platbu dárkovými poukazy.

EET certifikát získáte po přihlášení se do Daňového portálu na webu etrzby.cz. Nejdřív potřebujete autentizační údaje, kterými se do Daňového portálu přihlásíte a následně vygenerujete certifikát (soubor s koncovkou .p12).

Podrobný postup na získání autentizačních údajů a způsobu přihlášení najdete zde.

Přesný postup vygenerování certifikátu najdete zde.

Přepojení Profi Účtenky s EET najdete zde.

Nejjednodušší je si certifikát do daného zařízení poslat e-mailem jako přílohu, poté přílohu uložíte do úložiště iCloud a z něj jednoduše do Profi Účtenky nahrajte.

Doporučujeme postupovat dle videa níže:

 

Potřebujete poradit?

Zavolejte na 800 776 776 nebo napište na profiuctenka@solitea.cz.

Nenašli jste odpověď na Váš dotaz?

Pokud jste nenašli odpověď na Váš dotaz, napište nám pomocí kontaktního formuláře níže
nebo zavolejte na číslo +420 549 522 520 v pracovní dny od 8 do 17 hodin.

* vyplnění těchto údajů je povinné.
Odesláním souhlasíte s našimi zásadami pro zpracování osobních údajů.

Stáhněte si Profi Účtenku zdarma do svého mobilu nebo tabletu

Neplaťte za EET aplikace a raději zkuste bezplatnou Profi Účtenku.
+420

Odesláním telefonního čísla nám udělujete souhlas s jeho použitím podle našich Zásad.